[EN]
Sin Jah means ‘New Asia’ and is a modern and atmospheric restaurant in Leeuwarden. Their extensive menu includes more than 80 dishes from China, Korea, Thailand, Vietnam and Japan. There is something for everyone at Sin Jah. Their interior design is designed by Rein Rambaldo from Horecafabriek. Sin Jah has been around since 1972, it was also one of the very first multi-culinary kitchens in Leeuwarden. It started as a Chinese-Indian restaurant. In 2014 the overall picture of Sin Jah has changed. Owner Fong Yeh and Li-Ya Chan have transformed gold dragons and red lanterns into a warm and modern interior.
Rui Jun rebranded their social media accounts with fresh new pictures and new style in the stories. A classic and timeless design, where delicious food pictures and interior is centered. With playful stories Sin Jah connects with their fans. Graphic design and marketing are both implemented.
An analysis was made of the current status of Sin Jah’s social media accounts. The goal is that Sin Jah would like to create more reach on social media. We brainstormed and decided how much content Sin Jah want to publish. A mood board was made for the photo shoot. Models and products are arranged. After the photoshoot, different concepts are created for social media. One design will be picked and will be edited, the descriptions for the photos are written out. The last finishing touches and changes will be done, after that the content will be planned and published! Ready to go.
[NL]
Sin Jah betekent ‘Nieuw Azië’ en is een modern en sfeervol restaurant in Leeuwarden. Hun uitgebreide menukaart bevat meer dan 80 gerechten uit China, Korea, Thailand, Vietnam en Japan. Er is voor elk wat wils bij Sin Jah. Hun interieur is ontworpen door Rein Rambaldo van Horecafabriek. Sin Jah bestaat al sinds 1972, het was ook een van de allereerste Multi culinaire keukens in Leeuwarden. Het begon als een Chinees-Indisch restaurant. In 2014 is het totaalbeeld van Sin Jah veranderd. Eigenaar Fong Yeh en Li-Ya Chan hebben vergulde draken en rode lantaarns omgetoverd tot een warm en modern interieur.
Rui Jun heeft hun sociale media-accounts veranderd met frisse nieuwe foto’s en nieuwe stijl in de ‘stories’. Een klassiek en tijdloos design, waar heerlijke foodfoto’s en interieur centraal staan. Met speelse verhalen maakt Sin Jah contact met hun fans. Grafisch vormgeving en marketing zijn beide geïmplementeerd.
Als eerst is er een analyse gemaakt van de huidige status van Sin Jah’s social media accounts. Hierbij is er ook duidelijk gemaakt waar Sin Jah graag naartoe zou willen gaan: meer bereik. Daarna is er gebrainstormd en gekozen, hoeveel en in grote lijnen welke soort content Sin Jah zou kunnen publiceren. Er is vervolgens een moodboard gemaakt voor de fotoshoot bij Sin Jah. Modellen en voorbereidingen worden geregeld, na de fotoshoot zijn de foto’s uitgekozen en worden er verschillende concepten gemaakt voor op social media. Hier wordt uiteindelijk 1 ontwerp voor uitgekozen en uitgewerkt, de beschrijvingen voor de foto’s zijn uitgeschreven. De laatste puntjes op de i en aanpassingen worden uitgevoerd daarna is het plannen en het publiceren van de content!